torsdag 19 april 2012

Åt h-vete!

Ja, eftersom en tjejkompis till mig klarar av att virka trotts en två i syslöjd tänkte jag att det inte kunde vara speciellt svårt. JAG hade ju trotts allt en FYRA! Men fan!!! Jag har fått sprätta upp sju gånger. Dock kan jag säga att jag aldrig gjort samma fel två gåner, jag har alltså lärt av mina misstag. Men se på f-n vilket fel jag gjort denna gång. Jo, jag har snott det hela, det blir ju ingen mössa av detta. Fan va typiskt. Bara att sprätta upp ännu en gång. Så jävla irriterande!!!
Camilla

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Själv ska jag, med min finfina 3a i syslöjd, försöka mig på att sy ett eget babynest. Tjoho, jag har inte suttit vid en symaskin sedan jag var 15 - kommer bli ytterst spännande men kul att försöka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är jag! ;) Jag har en kompis som sydde ett babynest och om man kollar på hennes sida så har hon länkat till en sida där man kan få tips. Nu behöver du kanske ingen hjälp men ifall att... :)

      http://mattiasochlinda.blogspot.se/2011/11/babynestet-ar-klart.html

      Radera