tisdag 13 september 2011

Hormonrusningar och kickar

Har just varit på mitt första föräldramöte på min nya arbetsplats. Det är verkligen himla roligt att stå framför en mängd människor och prata. Det blir verkligen en hormonrusning utan dess like, en sådan kick! Ja, jag var alltså inte där i egenskap av förälder, det dröjer nog många år tills det inträffar! Eller man kanske har föräldramöten på förskolan med? Nå, det har jag inte riktigt koll på. Om någon läser som vet får ni gärna upplysa mig!



Nu ska jag snart bege mig hemåt, mot Matilda och svärmor. Med lite tur har Matilda redan somnat så jag får en lugn kväll. Svärmor har varit hos oss hela dagen så när jag kom hem efter jobbet hade hon dammsugit, torkat golven och tvättat flera maskiner. Ibland överträffar hon sig själv! Maken? Jo, han är på kurs i Stockholm. Han kommer hem imorgon, sent. Men det är ju skitbra att det finns en flygplats här i Skellefteå. Hade man fått lov att åka tåg hade ju hela dagen gått åt.


/ Camilla

3 kommentarer:

  1. Hallå Camilla!
    Det går ju finfint med bloggen tycker jag. Älskar att läsa andras bloggar :)
    Det är föräldramöten på förskolan också ;)

    Kram från Jäderfors

    SvaraRadera
  2. Hej, det är så roligt att se att nån läser...
    Har du nån blogg man kan få läsa också?? Jag tycker också att det är kul.

    Tack för infon...

    Kramar tillbaka!!

    SvaraRadera
  3. Om du klickar på mitt namn så kommer du till min blogg ;)
    Så du har koll på vad som händer i Jäderfors.
    Kram Linda

    SvaraRadera