fredag 16 september 2011

Weekend i storstan

Håller på och packar inför min och AnnaKarins weekend i storstan. Det går inget vidare. Vet inte alls vad jag ska ha med mig. Sneglar hela tiden på Matildas kläder och undrar vad som ska packas ner. Men hon ska ju inte med, det är ju bara jag. Jag som ska få ”egentid” en hel helg. Vilken lyx! Det är så lyxigt så jag inte riktigt vet vad som skall göras. Flyget går kl 19:30 i eftermiddag så än har jag lite tid på mig.

”Springa runt på stan” kläderna är packade, MEN ”gå ut på kvällen kläderna” verkar inte finnas i min garderob ens. Undra när jag var ute sist??? Jag har jordens skönaste Helly-Hansen tröja. Den är röd, varm och jättefin, jag hade den i Överkalix förra helgen. Men det känns som att Stockholm är fel forum för den. Paniken växter… Ska nog satsa på att göra lite överföringar till Visa-kortet och satsa på lite shopping på plats.

Men det här ska jag ha med och det ska det finnas tid för!!! 
/ Camilla

1 kommentar: