fredag 13 december 2013

Murphys lag...

Jaha, idag ringde vår rörfirma och meddelade att de måste ha gjort ett misstag när de mätte upp var vår toalett skulle vara i badrummet. I dagsläget skulle vi ha fått montera upp vår toalett mitt i badrummet... Detta medför således att de måste bila upp badrummet för att flytta avloppet. Kul! Eller inte. Undra vad som händer med golvvärmen då? De börjar arbetet på måndag.

Själv har jag arbetat som ett djur i huset. Isen som finns på golvet måste bort. Igår hade jag så ont i kroppen att jag endast kunde somna med hjälp av panodil. Det känns mycket bättre idag trots att jag hållt på sammanlagt 7 timmar. Blev nog fler timmar i går.
Kanske inte mitt i rummet, men absolut inte så
nära väggen som den bör vara...

Verandan utanför huset är klar, blev riktigt fint. Den
gamla dörren sitter i huset tills vi är klara.

Nu har hängrännorna kommit upp även på burspråket.

Verandan med vår fina älvsutsikt i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar