lördag 17 mars 2012

Inställt flyg och mys

Här hemma skulle det bli lördagsmys för något fredagsmys blev det inte. Jag hade turen att sitta på Arlanda hela fredagskvällen och halva natten. Var nog hemma i min egen säng runt 03:00. Tydligen var något felmonterat på något flygplan och då blev alla flyg av samma modell belagd med flygförbud. Skitkul! Det dröjde lääänge innan SAS kunde uppvisa ett annat flygplan av annan modell. Men jisses vad glada vi blev!
Nåväl, när fredagsmyset uteblev anordnades lördagsmys istället. Men då börjar vår älskade febriga dotter att spy och hosta lungorna ur sig. Så nu sitter jag här framför TVn med datorn i knät då maken avlöste mig för två timmar sedan och nu försöker få vår fina prinsessa att sova. Lördagsmys godiset får jag klämma i mig ensam.
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar