torsdag 25 april 2013

En dans på rosor...

är det att sitta hemma och klicka i på datorn det man vill köpa. Man slipper annat folk och skrikande barn, det är extra jobbigt om barnen är ens egna! Nåväl, på min goda vän Veras inrådan registrerade jag mig som kund på Lindex hemsida och sen var det bara att shoppa loss. Rean var grym! Tag 3 betala för 2 och sen 30%. Say no more!


Matilda kommer att vara supersnygg på Big Lake i sommar!



Lilltjejen fick body och byxor.

Mjukisbyxor är alltid bra att ha.

Linnen i en mängd olika färger beställdes.

Solhatt till lillbusan.


Leggings och 3/4 leggings i en mängd olika färger.
Ja, detta var bara ett litet urval av allt jag beställde i söndags. Idag var den härliga dagen då jag fick hämta paketet. Jag bara älskar Matildas klänning! Det kommer att bli så snyggt i sommar. Nu ska alla lappar bort och så ska kläderna in i maskinen. Allt som allt så blev det 32 plagg. Inte illa pinkat för en förstagångsbeställare!

2 kommentarer:

  1. Bra ide med att shoppa på nätet, har själv funderat på det ett tag. Jag hinner aldrig till affärerna och är man väl där är man superstressad så nästa gång provar jag också nätshopping! Jätte söt klänning. Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var den söt! Det var riktigt roligt att shoppa loss och barnen har ju så bra storlekar och allt passar ju. När man handlar saker åt sig själv så varierar storlekarna så mycket så man vet aldrig vad som passar. Mycket enklare att handa åt barn!!

      Må gott!

      kram kram

      Radera