tisdag 3 januari 2012

Camillahästen

Efter förfrågan har jag nu lagt upp bilder på min "Camillahäst". Ja, det blir ju så klart ingen dalahäst eftersom det är jag som täljer den... Köpte ett sätt med tre ämnen, en kniv och plåster från Grannas i Nusnäs. Än så länge har jag inte behövt använda plåstret, peppar peppar.


Ovanför är äment, men jag hade redan hunnit tälja vänsterframben när jag tog fotot. Det syns på foto nr 2. Nåväl, det syns i alla fall hur den såg ut när jag började.


Så här ser den ut när jag täljt klart. Jag är himla nöjd faktiskt! Nu ska jag sandpappra lite sen blir det att fundera över hur den ska dekoreras. Blir nog att köpa lite större ämnen nästa gång. Det var faktiskt riktigt roligt att tälja. Blir ett roligt avbrott från stickningen.


/ Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar