torsdag 19 januari 2012

Mallorca

Ja, då var en ny resa bokad. Den första till Egypten får vi avboka då en orolig mormor tyckte att det var lite för oroligt att åka dit. När vi ringde och berättade den glada nyheten för mormor frågade hon vart på Mallorca vi skulle. -Ööö, det har jag inte koll på, säger den legitimerade geografiläraren....

Här är i alla fall en karta över ön. Får ta och kolla upp vart vi ska till helgen. Är alldeles för trött för att kolla upp något sådant nu. Det positiva är att resan är från lördag till lördag så jag kommer inte att behöva ta ledigt en endaste dag!!! Flygresan t.o.r. Skellefteå-Arlanda är också bokad. Känns kanon! 

Nu hoppas vi på fint väder och en glad Matilda!
Camilla

4 kommentarer:

  1. Vad härligt! Är inte ett dugg avis ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Mallorca är härligt, var på Alcudia en vecka med min mamma för ett par år sedan - stranden där är nog den bästa strand jag varit med om någonsin! Hoppas ni får en härlig resa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att höra. Jag har gjort lite efterforskningar och det visar sig att vi ska till magalluf & palma nova. Ska bli så kul, hoppas på bra väder!

      Radera