söndag 29 januari 2012

V A B


Imorgon blir det VAB, Matilda hade feber i dag och då blir vi hemma imorgon. Eftersom jag bara har tre lektioner i morgon får jag vara hemma då. Maken tar tisdag då jag har massor av lektioner. Sen har jag åk 9 på tisdag och vi måste förbereda oss till nationella proven så då kan jag INTE vara hemma.

Trots att Matilda sovit tre timmar mellan 15-18 så lyckades hon somna om för natten vid 21. Det är inte dåligt det. Får hoppas att hon får sova hela natten nu bara.

En trevlig morgondag önskar jag er alla! Hoppas ni får vara friska och krya. KRAM
Camilla

2 kommentarer:

  1. Hoppas hom mår bättre. Själv var jag tvungen att åka hem från jobbet idag... :( Urk! Min mage mår inget vidare... Så mycket skit som går nu!

    Kram på er

    SvaraRadera
  2. På morgonen mådde hon faktiskt bättre men sen blev det värre... Hostan är riktig jobbig för henne, tycker så synd om lilla hjärtat. Men idag är jag på jobbet och maken får ta henne.

    Du får krya på dig du med!

    Kram!

    SvaraRadera