fredag 13 januari 2012

Granskad Bedömd Legitimerad

Så var den äntligen här, min legitimation. Jag har varit så orolig över vilka ämnen jag blir legitimerad i, till min förvåning blev det bättre än jag kunnat drömma om. Att jag skulle bli behörig i Historia visste jag, men hur det skulle bli med religion, geografi och samhällskunskap visste jag inte. Jag hade ju blockläst dessa ämnen och undrade hur de skulle kunna veta hur många poäng jag hade i vardera ämne.  Nå, så här blev det!

Förstår ni lyckan??? Det enda ämnet jag var säker på var historia och så blev det fyra ämnen till!!! Jag levde i ett lyckorus hela torsdagen. Jag har nog inte varit så genuint glad på länge. Det hela blev ju inte sämre av att vi i onsdags reserverat en resa till Egypten under sportlovet.
Som jag skrivit tidigare hade jag ju tänkt plugga och arbeta 100% under denna termin för att jag skulle bli legitimerad i SvA. Men av min legitimation att döma kommer det ju inte att behövas. Så, det första jag kommer att göra på måndagsmorgonen är att ringa och avanmäla mig från kursen.
Livet ler mot mig just nu, och jag ler tillbaka 

Camilla

2 kommentarer:

  1. Åhh, vad härligt! Förstår att du är nöjd & glad! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det känns så himla skönt. Nu får vi allt se om det blir några fler studier eller om jag nöjer mig så här.

      Radera